Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
Forum forside - Etterlys kortspill
| ... 23.07.2007 Skriv svar | Re: Regler for kortspill Jeg har lært "Stress" på denne måten: ![]() 2 - 6 spillere ( Også 12, men de blir vel litt kjedelig ![]() Du skal bruke alle kortene, hvis 2 spiller! Skal dere ha 6 bunker hver, med 4 kort i hver bunke! ( 4 bunker, hvis dere er 3 osv.. ) Og da er det bare 4 kort igjen! Dem legger dere i midten, med billedsiden opp! Så alle ser dem! Meningen med spillet, er og få alle bunkene dine til og bli: 1 bunke med 4 4'ere, eller 4 6'ere osv.. Dere må bytte de kortene, som dere har i bunkene med de som ligger på midten ! Dere sier "stress", når dere begynner spillet! Så alle har skjønt når vi har starta! Når den første som har alle bunkene med 4 like kort i hver, har vunne! Dere kan også kjempe om andre og tredje plassen selfølgelig ;P ! Håper du skjønte noe HAHA |
Andre forslag
To og femti plukk opp
2-10 spillere
Lur vennene dine med dette tullespillet
Lur vennene dine med dette tullespillet
Andre forumtråder
| Emne | Startet av | Siste innlegg |
|---|---|---|
| Pinacle | PIP 08.04.2004 | Christian 09.04.2004 |
| navn på kortspill | heidi 10.04.2004 | heidi 10.04.2004 |
| Tomannsamerikaner | jlohne 10.07.2004 | Harald 20.07.2004 |
| Regler | Thotto 08.08.2004 | Marie 11.08.2004 |
| kortspill | airu 13.08.2004 | airu 13.08.2004 |
Annonse:
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com










